Submissions

Online Submissions

Already have a Username/Password for Polytechnic University of Valencia Congress?
Go to Login

Need a Username/Password?
Go to Registration

Registration and login are required to submit items online and to check the status of current submissions.

Copyright Notice

1. El congreso conserva los derechos patrimoniales de la edición digital del congreso,  y favorece y permite la reutilización de las mismas bajo la licencia de uso creative commons.

Authors who submit to this conference agree to the following terms:

a) Authors retain copyright over their work, while allowing the conference to place this unpublished work under a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely access, use, and share the work, with an acknowledgement of the work's authorship and its initial presentation at this conference.

b) Authors are able to waive the terms of the CC license and enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution and subsequent publication of this work (e.g., publish a revised version in a journal, post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial presentation at this conference.

c) In addition, authors are encouraged to post and share their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) at any point before and after the conference.

Privacy Statement

Las presentaciones de las conferencias actuales y archivadas de este sitio están disponibles en acceso abierto, de forma que pueden ser consultadas libremente, en beneficio de los autores y de los lectores interesados. / The names and email addresses entered in this conference site will be used exclusively for the stated purposes of this conference and will not be made available for any other purpose or to any other party.

This work is licensed under a Creative Commons License Attribution-NonComercial-NoDerivatives 4.0 International.