Submissions

Online Submissions

Already have a Username/Password for Polytechnic University of Valencia Congress?
Go to Login

Need a Username/Password?
Go to Registration

Registration and login are required to submit items online and to check the status of current submissions.

Copyright Notice

Los trabajos publicados en este Congreso están sujetos a los siguientes términos:

1. El Congreso retiene los derechos de propiedad de la edición digital de la conferencia, y fomenta y permite la reutilización de la misma bajo la licencia creative commons.

2. Los contenidos del Congreso, bajo esta licencia, se pueden descargar, copiar, distribuir y transmitir públicamente, siempre que se cite la autoría y no se utilicen con fines comerciales ni se obtengan obras derivadas.

3. Los autores de las comunicaciones están en conformidad con la licencia utilizada por el Congreso, las condiciones de auto-archivo y la política de acceso abierto.

4. A los autores se les permite la difusión electrónica (por ejemplo, en repositorios institucionales o en su propio sitio web) de la versión publicada de sus obras, ya que promueve la circulación y por lo tanto un posible aumento en su citación y alcance en la comunidad académica.

Papers published in this Congress are subjected to the following terms:

1. The Congress retains the property rights of the digital edition of the conference, and encourages and allows the reuse of it under the creative commons license

2. The contents of the Congress, under this license, can be downloaded, copied, distributed, transmitted and publicly displayed, provided that authorship is quoted and not used for commercial purposes and derivative works were obtained.

3. The authors of the communications are in accordance with the license used by Congress, the conditions of self-archiving and open access policy.

4. Authors are allowed to electronic dissemination (eg, in institutional repositories or on their own website) of the published version of his works, as it promotes circulation and thus a possible increase on its citation and scope in the academic community.

Privacy Statement

Los nombres y direcciones de correo electrónico introducidos en esta conferencia serán utilizados exclusivamente para los fines declarados por esta conferencia y no serán puestos a disposición para cualquier otro propósito o para cualquier otra parte.

The names and email addresses entered in this conference site will be used exclusively for the stated purposes of this conference and will not be made available for any other purpose or to any other party.

This work is licensed under a Creative Commons License Attribution-NonComercial-NoDerivatives 4.0 International.